אמונות יש בהן כוח לייצור וכוח להרוס

בית >>

בלוג מאמרים

אמונות יש בהן כוח לייצור וכוח להרוס

אמונות יש בהן כוח לייצור וכוח להרוס

"תחת כל מחשבותינו, חיות כל אמונותינו, כרעלה עילאית של רוחנו" (אנתוניו מקאדו)

בחרתי לכתוב את זה דווקא ליד כל התעודות שלכאורה מתארות את הדרך שעשיתי עד כה.

אמונה חזקה לא תמיד הייתה שם. אמונה שבאמת הכל אפשרי לא תמיד היה.

מכיוון שגדלתי בבית חם אוהב ושתמיד מחבק. אך אף פעם לא דיברנו על לימודים כמה הם חשובים

אצלנו לא היה המשפט "ידע זה כח".  לא דיברנו איתי שחייבים ללכת לאוניברסיטה. ולא בגלל שאמא לא רצתה היא לא ידעה. היא הגיעה מבית חם אוהב אך מה שהיה חשוב זה האוכל… שתמיד יהיה אוכל חם וטעים בשולחן.

מגיל 14 אני עובדת כדי שיהיו לי מותרות , בילויים. אני זוכרת את הכסף הראשון שקיבלתי קניתי לעצמי בגדים יפים.

לעתים אנו מתפתים להאמין שהנסיבות שלוטות בחיינו, ושסביבתנו עיצבה את האנשים שאנחנו היום. יכול מאוד להיות שזה נכון…. אך עם הכסף הראשון שהרווחתי בחיי הבנתי שלא אירועי החיים הם שמעצבים אותי, אלא האמונה שאני נותנת לאירוע.

גדלתי ללא אבא כשהייתי בת 6 הוא נפטר ולכן גם לא הרגשתי בחסרונו במהלך השנים. אמא הייתה מאוד מאוד משמעותית  עבורי ומאוד דומיננטית בבית. לא נתנה לשום דבר להפיל אותה. (היום אני מבינה כמה היא רצתה להראות לנו שהיא חזקה מאוד) ואכן זה מה שראינו אישה חזקה וחכמה שהובילה אותנו למסע מרתק ועוצמתי עם הרבה תכונות טובות של נתינה ואהבה לזולת.

במהלך החיים הבנתי שאם אני לא אעשה את הדברים הדברים לא יקרו.

המסע הרוחני שלי בעצם התפתח כשהחלטתי והרגשתי שבאנו לעולם לעשות מטרה. עבדתי במקום עבודה 16 שנה והרגשתי תחושת החמצה ותסכול להיות במקום אחד כל כך הרבה שנים. ולכן יצאתי לחיפוש וחקירה עצמית….

זה קרה בשנת 2008 כשיצאתי למסע הרוחני שלי שנמשך ויימשך לעד…

את הלימודים הראשונים שלי בקבלה זה ללמוד לחיות באופן ממשי ברמה רוחנית יותר, שבה התחלתי להעריך את האמונות הרוחניות של כל בני האדם. יש לי בסיס רחב הרבה יותר של הבנה כתוצאה מכך.

אני מבינה את חוקי החיים, חוקי הטבע. ממליצה בחום להרחיב את חייכם, תחוו חוויה כדי שהתודעה שלכם תשתנה. חקרו את החיים שהעולם מציע….

חיינו כי אם המשמעות שאנו מייחסים לאירועים – האופן שבו אנו מפרשים אותם – זה מה שמעצב את זהותנו כיום. (אנתוני רובינס)

אמונות הן היוצרות את ההבדל בין חיים של תרומה מלאת שמחה לחיים של אומללות והרס.

התעודות שצרפתי מספרות בעצם את המסע הרוחני שלי…

כשהחלטתי ללכת ללמוד לתואר ראשון הפחד הראשון שלי איך אני עושה את זה. את מי אני אפגוש? רק החכמים לומדים באוניברסיטה.. תוך כדי השאלות והפחדים התחלתי להבין שאם אני לא עושה את זה גם ילדיי לא יילמדו באוניבסיטה ואני רציתי לשנות ולא לגדל אותם כמו שאני גדלתי ללא השכלה  ולכן ביצעתי התניה חדשה במוח ללמוד זה חשוב אני כהורה מודל וחיקוי וחשוב לי ללמוד כדי שאוכל להיות יותר לילדיי ולעצמי. לשמחתי הרבה התגברתי על הרבה פחד עם שלושה ילדים עשיתי זאת סיימתי את התואר במדעי הרוח והחברה. (שזה לא במקרה עוד ציון דרך למי שאני היום).

 

אחת מהן בטוח תבלוט יותר ללכת ללמוד מהמאסטר אנתוני רובינס בשבילי היה בלתי אפשרי.

ראיתי סרטונים שלו וראיתי את העוצמות שיש בו הבנתי שזה משהו אחר. גם פה היו פחדים הכל באנגלית, איך אלמד? את מי אני אפגוש? אך ההתניה הייתה גדולה כיוונתי מה ייצא לי מזה איך אגדל בזכות הסמינר הזה. מה זה יועיל לי? וכל הזמן חשבתי מה זה ישרת אותי ואת האמונה שאני יכולה גם כל יום דיברתי לעצמי.

ב2015 שמתי יעד שאני באפריל 2016 הולכת ללמוד ולחוות ולראות מה זה סמינר מהגדולים ביותר וכך היה … העוצמות שם הבנתי באמת שהכל אפשרי אבל להכל אם רק נתנה את זה בתוכנו.

עם אמונה גדולה בעצמנו שאנחנו יכולים.

על מנת להתחיל בצעדים קטנים למטרות גדולות

ראשית:

עליכם לזהות מה מעכב אתכם?

לשנות את האמונות שמעכבות אתכם. להתנות את זה ולשים את המטרה עם עונג גדול לשייך את זה מה זה ישרת ויקדם אתכם.

לדוגמא, כשזיהיתי שהפחד שמעכב אותי זו אמונה שאני לא יכולה ללמוד באקדמיה או ללמוד בבית ספר. מה לי וללימודים.

התחלתי להתנות את המוח שלי ממש לאמן אותו שאני יכולה לעשות את זה ובגדול…

כשנחשפתי לעולם הקואוצינג (האימון)  בשנת 2008, הבנתי שיש לי יכולת לעזור לאחרים מתוך הכאב שאני עברתי  ששנים האמנתי שעבודה ושכר גבוהה נועדו לאנשים חכמים שגדלו בבית עם כסף. שעבודה טובה נועדה לאנשים שיש להם קשרים. שלקנות בית זה לאנשים שיש עזרה מהבית. שלימודים באוניברסיטה זה לאנשים שיש להם יכולת לשלם לא לאנשים שגדלו בבית שאין כסף… המטרה שלי והשליחות שלי לעזור ולתת אמונה לאנשים שהם יכולים ולא משנה מאיפה הם באו? איזה בית הם גדלו? מי ההורים שלהם? ואיזה עבודה הם נמצאים? הם יכולים נקודה. ובזכות זה אני עוזרת לאחרים להגשים את עצמם.

 

לכולנו יש יכולת ליצור משמעויות המחזקות אותנו,  אך רבים מאתנו אינם מתחברים ליכולת זו, ואינם מכירים בה.

לדוגמא הספורטאים לפני כל משחק מתנים ומדמיינים את עצמם מנצחים במשחק. כל שחקן טוב יודע שהוא צריך קודם כל לעבוד על האמונות הפנימיות שלו.

 

בודהה אמר, " אנחנו הננו מחשבותינו.

כל שהננו עולה עם מחשבותינו

עם מחשבותינו

אנו יוצרים את העולם"

בכל יום אנחנו צריכים לשפר את עצמנו ברמה האישית. זה מעניק תחושה של ביטחון….