מהו אימון ומה תפקידי כמנטורית בדרך שלך?

בית >>

בלוג מאמרים

מהו אימון ומה תפקידי כמנטורית בדרך שלך?

מהו אימון ומה תפקידי כמנטורית בדרך שלך?

מהו אימון ומה תפקידי כמנטורית בדרך שלך?

לפני כ10 שנים, הכרתי בפעם הראשונה מהו הקואצ'נג כשחיפשתי פתרון איך לנהל עובדים שאתם עבדתי. להיות  "מעל" לא קל. התחלתי את האימון הראשון שלי ואז קרה משהו גדול. העולם הזה, ההתפתחות האישית התעצמה, למדתי, התפתחתי. חקרתי איך המוח עובד , איך לשלוט  במצבי הרוח. גיליתי שאנחנו מחוללים מצביי רוח או התנהגות התומכים ביעדים או בצרכים החשובים ביותר.

לכן אני כל כך מאמינה בתהליכי האימון.

תהליכי חשיבה שלנו, שבה אנו משתמשים בחמשת החושים: ראיה, שמיעה, מישוש, ריח וטעם. כן זה קשור מאוד לתהליך הפנימי שאנו עוברים. הדרך שבה מאוחסנים הזיכרונות וההחלטות שלנו.

הדרך: שבאמצעותה אנו מתקשרים ומעניקים משמעות באמצעות שפה ותקשורת בלתי מילולית.

ההתנהגות שלנו: הדרך שבה אנו מארגנים את הרעיונות והמחשבות שלנו והופכים אותם לפעולות המניבות תוצאות רצויות ותוצאות בלתי רצויות.

באימון לומדים לקחת שליטה על חיים שלנו, על המוח שלנו.

כיצד ליטול שליטה מידית על ייעודכם המנטלי, הרגשי, הגופני והכלכלי.

חלק מהעבודה שלי לגרום לאנשים שינוי חשיבה, להתמקד בשלושה דברים שכן בשליטתנו.

המחשבות,

הרגשות ,

והפעולות שלנו.

המוח לא מבין שלילה!!!

באמצעות תהליך שבו אין צורך לדעת מדוע אנו פועלים באופן מסוים. אלא רק לגרום לנו להפסיק לעשות את מה שאנו עושים, וחשוב מכך לעזור לנו לשות משהו שיהיה הרבה יותר יעיל עבורנו, להרגיש בטחון וקלילות.

לכולנו יש חלומות.. כולנו רוצים להאמין, עמוק בנשמתנו, שניחנו בכישרון מיוחד, שאנו יכולים להשפיע, שאנו יכולים לגעת באחרים בדרך מיוחדת, ושאנו יכולים להפוך את העולם למקום טוב יותר. בשלב כלשהו בחיינו, חווינו כולנו חזיונות של איכות חיים שבה אנו חפצים.

רובנו איבדו את תחושת הביטחון , איבדו את שאיפות חייהם.

לעולם לא אשכח את היום שבו קלטתי שאני חייה ומגשימה את חלום חיי כשבניתי את המקום החדש שלי. כל כך רציתי ושאפתי לעזור לאחרים להגשים את עצמם .

5 שנים ישבתי על חצץ ודמיינתי איזה לקוחות מגיעים אלי. 5 שנים ראיתי איך המקום עובד ויש בו סדנאות. 5 שנים בוקר בוקר מדמיינת איך האנשים שמגיעים אלי מאמינים בי.

הייתי ממוקדת מטרה לעזור לאחרים להגשים את עצמם.

סיון מספרת על השינוי שלה