האימון הארגוני-ניהולי
תחומי אימון
האימון הארגוני-ניהולי הוא מהנפוצים ביותר בתחום. תחום זה כולל בתמיכה וליווי לבעל עסק והוא נועד לזהות דרכים שבהן ניתן לשפר את יעילות העסק . באמצעות האימון ניתן לשאוף לשיפור גורמים שונים בעסק כגון קשרי לקוחות, עבודת צוות, קידום מכירות, ניהול זמן, קביעת יעדים ופיתוח אסטרטגיות שיווק לעסק. סוג נוסף הוא אימון לקריירה.
אימון אישי עוסק בתחומים כמו יחסים בין אישיים, יצירתיות, תושיה, ניהול זמן, ביטחון עצמי ותכנון.
מתוך בלוג עובדים מאושרים בחברת הייטק http://www.dialog.co.il/blog
כשלעובד טוב, הוא יעבוד באופן פרודוקטיבי. הקשר בין השפעת האושר על העובד לבין תפוקת עבודתו.
עובדים מאושרים הם הון אנושי של ממש לכל חברה. נתון זה אגב, מסביר למה חברות מאושרות שבהן מתהלכים במסדרונות עובדים מרוצים – הרבה יותר רווחיות, נסחרות בבורסה ומחיר המניות שלהן עולה.
השאלה הנשאלת היא: כיצד נוכל ליישם את הדברים ולגרום לעובדים להיות מאושרים באמת? כאן נכנסים לתמונה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל.
חברות עושות כיום הכל כדי להפוך את עובדיהן למאושרים. הן עורכות מסיבות סוף שנה, פעילויות גיבוש, אירועי צוות, תכנית בונוסים מוקפדת, משובים חיוביים ועוד. אכן, פרמטרים אלה חשובים ויכולים לעשות אותנו הרבה יותר מאושרים, אבל בעידן של היום פרמטר סטנדרטי הוא כבר לא אופציה. מה זה אומר? כל חברה מציעה את אותם פרמטרים, ממש אותה גברת בשינוי אדרת, ולכן הדברים הקטנים – הם אלה שיכולים לעשות את ההבדל.
מחקרים מראים שדווקא המעשים האקראיים שלא חשבנו עליהם יכולים לעשות אותנו הרבה יותר מאושרים כגון: "משוב חיובי מפתיע", "בונוס לא צפוי", "מחווה על תהליך/ פרוייקט מסוים", "שיחת עידוד על משימה שהושלמה מהבוס הגדול" וכדומה. הדברים הקטנים הם אלה שיכולים להעצים את אושרנו וכך גם את הפרודוקטיביות שלנו.
זכרו, אנשים שמחים לא רק מרגישים טוב ומשגשגים יותר, אלא לוקחים את השמחה גם לחייהם הפרטיים, משום שלכל אחד מאתנו יש את הפרמטר או פרמטרים שיעשו אותו מאושר. לאחד זה יהיה המיקום או השעות לאחר זה סיפוק בעבודה או הטבות ואולי גם היחס שמעניקה החברה לעובדים. בדקו מה מעלה לכם את מד האושר, וכך בחרו את העבודה המושלמת עבורכם.
הנשיא פרס ז"ל אמר, בלי מילה אין רגש, ובלי רגש אין חיים
רוצים עובדים טובים מאושרים?מעוניינים לקבל פגישה, ייעוץ ?, אני כאן 0523440424
cohia.as@gmail.com
